MOTOR blog
  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Najsvežije
Alfa Romeo Stelvio Serije 1
Novi Opel Crossland
Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“
Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva...
Euroimpex zastupa Opel u regionu
Renault CLIO slavi 30. rođendan
Nova Opel Mokka premijerno
Opel Ascona 1.8i prvi nemački automobil sa katalizatorom
PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i drugu...
Duga tradicija Opel električnih automobila

MOTOR blog

  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Audi

Audi 8 GT – ekstremni sportski automobil

09. May 2010

Još snažniji, lakši i brži: R8 GT. Audi će u ograničenoj seriji od 333 komada proizvesti još agresivniji R8 model, čiji 5.2 V10 FSI sada razvija 560KS/540Nm i ubrzava od 0 do 100 km/č za 3,6 sekundi i postiže maksimalnih 320 km/č. Ubrzanje od 0 do 200 km/č traje 10,8 sekundi. Prosečna potrošnja je 13,7l na 100km.

Menjač je šestostepeni sekvencijalni manuelni R tronic, koji raspolaže sa dva režima rada: Sport i Normal. Na raspolaganju su, takođe, i dva različita manuelna režima rada. Snaga se na podlogu šalje putem quattro pogona koji snagu šalje u odnosu 15:85, a ukoliko je potrebno na prednju osovinu se može poslati do 30% snage.

Korišćenjem laganih materijala – aluminijuma i magnezijuma, tanjeg stakla i specijalnih olakšanih baterija ostvarena je ušteda od 100kg u odnosu na serijski R8 V10 model, tako da R8 GT (sa R tronic menjačem i quattro pogonom) teži 1525kg.

Dimenzije automobila su ostale nepromenjene (dužina 4,43m; širina 1,93m i visina 1,24m), dok je i pored povećanog aero potiska koji prave veći spojleri zadržan koeficijent vazdušnog otpora od 0,36.

Audi R8 GT

R8 GT se serijski isporučuje sa kompletnim LED svetlima, a u odnosu na standardni model ima mat crnu masku i karbonski prednji spliter. Kupcima su na raspolaganju samo četiri boje karoserije: Samoa Orange, Suzuka Gray, Ice Silver i perl efekt Phantom Black.

GT model se serijski isporučuje sa 19“ felnama specijalnog dizajna i gumama dimenzija 235/35 i 295/30. Opciono je na zadnjoj osovini moguće montirati šire felne na kojima će se nalaziti gume dimezija 305/30. Serijski kočioni sistem je izrađen od karbonskih vlakana i pored manje težine nudi još bolje kočione performanse. Prednji diskovi su prečnika 380mm, dok su zadnji 356mm. U kombinaciji sa ovim kočionim sistemom se isporučuje i specijalno programirani ESP sistem koji poseduje Sport režim rada, a moguće ga je i potpuno isključiti.

I pored odličnih performansi, u unutrašnjosti se nalazi vrlo bogata oprema: automatski klima uređaj, elektro podizači stakala, MMI navigacioni sistem i Bang & Olufsen audio sistem snage 465W.

Audi 8 GT – ekstremni sportski automobil was last modified: September 26th, 2010 by Goran Aničić
AudiAudi 8 GTAudi R8
0 comment
previous post
Nissan Juke novi mali crossover
next post
U New Yorku predstavljena limuzina Kia Optima

Pročitajte još i ovo...

Audi i FS Crne Gore zajedno na...

Planovi za proizvodnju novih Audi Q modela

Novi Audi Q5 sa 5 zvezdica na...


Najnovije AUTO-MOTO vesti

  • Pesak za mačke sprečava probleme s klima-uređajem

  • Alfa Romeo Stelvio Serije 1

  • Novi Opel Crossland

  • Hamilton i Rozberg na najekstremnijoj trci sveta Extreme E

  • Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“

  • Pravo je vreme za zimske gume!

  • Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva četiri točka

Linkovi

  • Android revija
  • Personal magazin
  • Svakodnevnica blog
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
Footer Logo

@2017 - MOTORblog. All Right Reserved.


Back To Top