Audi je po deveti put pobedio na legendarnoj trci 24 časa Le Mans-a i izjednačio se sa Ferrarijem po broju pobeda u generalnom plasmanu na ovoj trci.
Za ovogodišnju trku ključni faktori su bili efikasnost i pouzdanost. Sva tri R15 TDI prototipa su prevezla kompletnu distancu odvezavši najbržu trku u istoriji ovog takmičenja. Audi je ponovio rezultat iz 2000, 2002. i 2004. godine osvojivši sva tri podijumska plasmana.
Deveti trijumf je omogućila i najnovija tehonologija koju je razvilo Audi Sport odeljenje: novi V10 TDI agregat razvija snagu od oko 440kW uz pomoć turbo punjača sa varijabilnom tehnologijom (VTG). Novi motor je uz pomoć ovakvih turbo punjača bio za oko 20% efikasniji nego što je bio u prošlogodišnjoj verziji ovog prototipa.
Pobedničku posadu sačinjavaju vozači Timo Bernhard, Romain Dumas i Mike Rockenfeller. Oni su tokom 24 časa trke prevezli ukupno 397 krugova, odnosno ukupno 5410km što je više i od rekorda postavljenog davne 1971. godine kada je ova staza imala daleko manje krivina – što je još jedna demonstracija fantastičnih sposobnosti R15 plus prototipa.
Posada Timo Bernhard, Romain Dumas i Mike Rockenfeller je odvezla besprekornu trku, a izuzev jednog „sporog pucanja gume“ pred sam kraj trke i jednog polomljenog retrovizora, nije bilo nikkvih problema.
Drugo mesto je osvojila posada #8 sa vozačima Marcel Fässler, André Lotterer i Benoît Treluyer. Ova posada je imala nekoliko vanrednih odlazaka u boks radi zamene prednjeg dela koji je u dva navrata bio oštećen nakon izletanja sa staze.
Pobednici iz 2008. godine, vozači iz posade #7 – Dindo Capello, Tom Kristensen i Allan McNish su bili najbolje plasirana Audi posada u početnoj fazi trke, da bi Tom Kristensen u kasnim večernjim satima izleteo sa staze pokušavajući da izbegne spori GT2 automobil. Odličnom vožnjom ove posade i oni su uspeli da obezbede podijumski plasman.