AudiAutomobili

Audi TTS

Nova perjanica Audi TT game, opremljena najsnažnijim 2,0 TFSI motorom do sada.

Audi je predstavio Audi TTS, najsnažniji model u TT gami, koji će se u prodajnim salonima naći početkom leta 2008. godine.

Model TTS predstavlja još jedan u nizu Audijevih proizvoda nastalih u skladu sa motoom ovog proizvođača – “Vorsprung durch Technik”.

Najznačajniji novitet je upravo 2,0 TFSI agregat, koji proizvodi 272KS i 350Nm. Maksimalni obrtni momenat je raspoloživ u opsegu od 2500 do 5000 obrtaja. Motor poseduje značajno osnažene i redizajnirane komponente (blok motora, glave cilindara, klipovi, turbo punjač), kako bi se postigla velika snaga i zadržao dosadašnji nivo pouzdanosti.

Audi će model TTS nuditi u kupe i roadster karoserijama. Audi TTS Coupe opremljen S-Tronic menjačem od 0 do 100 km/č ubrzava za 5,2 sekunde, a elektronski ograničena maksimalna brzina iznosi 250 kmč.

Prosečna potrošnja modela opremljenog sa šestostepenim manuelnim menjačem je samo 8 litara na 100 pređenih kilometara, dok modeli opremljeni S-Tronic menjačem imaju prosečnu potrošnju od 8,2 l na 100 km.

Snaga se veoma efikasno prenosi na podlogu u skoro svim uslovima eksploatacije, zahvaljujući quattro sistemu na kome sistem razvođnja snage poseduje novo višelamelno kvačilo, što omogućava brže reakcije centralnog diferencijala. Još jedan novitet je potpuno novo ogibljenje zasnovano na magnetnom sistemu (Audi magnetic ride adaptive damping system).

Težina automobila je 1395kg (Coupe sa manuelnim menjačem) što je postigunto intezivnim korišćenjem modernih legura. Prednje vešanje je izrađeno od aluminijuma, dok je zadnje vešanje od čelika.

Audi je veoma agresivnim sportskim detaljima model TTS učinio daleko upadljivijim u odnosu na standardne TT modele. U standardnoj opremi TTS modela se nalaze 18” aluminujmske felne sa 245/40 gumama (opciono je moguće poručiti i 19”), LED dnevna prednja svetla i potpuno novi bi-xenen farovi. Unutrašnjošću dominiraju luksuzni materijali kao što su klasična koža, Alcantara i Nappa.

Audi TTS Roadster je opremljen elektrohidrauličnim sistemom za podizanje platnenog krova i elektropodesivim štitnikom od vetra.

Kod Coupe modela sedišta na zadnjoj klupi se mogu oboriti i time se povećava kapacitet prtljažnog prostora sa 290 na 700 litara.