MOTOR blog
  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Najsvežije
Alfa Romeo Stelvio Serije 1
Novi Opel Crossland
Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“
Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva...
Euroimpex zastupa Opel u regionu
Renault CLIO slavi 30. rođendan
Nova Opel Mokka premijerno
Opel Ascona 1.8i prvi nemački automobil sa katalizatorom
PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i drugu...
Duga tradicija Opel električnih automobila

MOTOR blog

  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
AudiAutomobili

Audi TT 2.0 TDI quattro

28. February 2008

Popularni Coupe i Roadster modeli sada i sa snažnim dizel agregatom.

Audi će predstaviti dizel model u obe raspoložive TT karoserije: Coupe i Roadster.

Dizel motor razvija razvija 170KS i 350Nm, a pri tome se odlikuje veoma visokom efikasnošću tako da TT Coupe, odnosno TT Roadester imaju prosečnu potrošnju od samo 5,3 i 5,5 litara na 100 pređenih kilometara, respektivno. Audi TT Coupe quattro sa TDI motorom ubrzava od 0 do 100 km/čas za 7,5 sekundi, dok Roadster do 100 km/čas stiže za 7,6 sekundi. Maksimalne brzine su 226, odnosno 223 km/čas.

Audi TT 2.0 TDI quattro

Audi je u TT ugradio novu generaciju dvolitarskog Euro 5 dizel agregata, koja sada koristi komon rejl sistem za ubrizgavanje goriva. Motor radne zapremine 1968ccm je opremljen najmodernijim komonrejl sistemom ubrizgavanja, koji koristi nove piezo brizgaljke (injektore) sa osam tačaka za ubrizgavanje po brizaljci, čime se omogućuje do pet ubrizgavanja goriva u toku jednog ciklusa.

Ovakav sistem ubrizgavanja goriva obezbeđuje veoma ravnomerne detonacijame, odnosno smanjenom bukom i vibracijama. Sistem za ubrizgavanje radi na veoma visokom pritisku, čak 1800 bar, kako bi se postiglo veoma fino, precizno i efikasno raspršavanje goriva.

Novi je i turbo punjač, koji sada poseduje sistem za promenu geometrije kako bi motor brže postizao maksimalni obrtni moment. Kao i prethodna generacija 2,0 TDI motora, ovi motori poseduju balans vratilo, koje umiruje rad motora potirući vibracije koje ovaj proizvodi.

Radikalnim unapređenjem kvaliteta komponenti motora povećana je maksimalna brzina motora na čak 5500 obrtaja, a unapređenom termodinamikom komora za sagorevanje je omogućeno da motor može normalno da funkcioniše i pored toga što koristi visok procenat izduvnih gasova i time se smanjile štetne emisije.

Audi nudi TDI pogonjene modele isključivo u kombinaciji sa quattro pogonom i šestostepenim manuelnim menjačima. Menjač se odlikuje produženim stepenima prenosa, kako bi se maksimalno iskoristio potencijal TDI motora. Quattro pogon na ovim modelima šalje snagu na prednju osovinu u odnosu 85:15, a u ekstremnim situacijama snaga u potpunosti može biti poslata na prednju ili zadnju osovinu u zaisnosti od situacije. Učinjeni su veliki napori prilikom projektovanja da automobili ostanu relativno lagani, pa je Coupe težak 1370kg, a Roadster 1415kg.

Audi TT modeli su opremljeni magnetnim amortizerima, kojima upravlja sistem za adaptivnu kontrolu ogibljenja i koji omogućava dva režima rada – Sport i Normal. Elektronski sistem za stabilnost (ESP) je tako podešen da omogućava korišćenje Audi TT tendencije ka podupravljanju. Audi TT TDI modeli se serijski isporučuju sa 16“ felnama i 255/55 R16 pneumaticima.

Audi TT 2.0 TDI quattro was last modified: February 28th, 2008 by Goran Aničić
AudiQuattroTDITT
0 comment
previous post
Karavan verzija nove generacije Audi A4 modela
next post
Toyota u Ženevi predstavlja dva nova mala automobila

Pročitajte još i ovo...

PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i...

Bela i dalje dominira u BASF-ovom Izveštaju...

Fuzija grupacija FCA i PSA trebala bi...


Najnovije AUTO-MOTO vesti

  • Alfa Romeo Stelvio Serije 1

  • Novi Opel Crossland

  • Hamilton i Rozberg na najekstremnijoj trci sveta Extreme E

  • Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“

  • Pravo je vreme za zimske gume!

  • Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva četiri točka

  • Euroimpex zastupa Opel u regionu

Linkovi

  • Android revija
  • Personal magazin
  • Svakodnevnica blog
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
Footer Logo

@2017 - MOTORblog. All Right Reserved.


Back To Top