MOTOR blog
  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Najsvežije
Alfa Romeo Stelvio Serije 1
Novi Opel Crossland
Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“
Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva...
Euroimpex zastupa Opel u regionu
Renault CLIO slavi 30. rođendan
Nova Opel Mokka premijerno
Opel Ascona 1.8i prvi nemački automobil sa katalizatorom
PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i drugu...
Duga tradicija Opel električnih automobila

MOTOR blog

  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
AudiAutomobili

Audi TT 1.8 TFSI

09. May 2008

Novi bazni motor za Audi TT

Audi proširuje gamu TT modela dodavanjem novog, baznog, motora u ponudu. U pitanju je već viđeni i veoma efikasni 1,8 TFSI agregat sa 160KS.

Bazni Audi TT od sada ima 1,8 TFSI motor koji razvija 160KS i 250Nm, a biće ugrađivan i u kabrio i u kupe karoserije modela TT. Ovaj motor se odlikuje izuzetno kompaktnim dimenzijama i težinom od samo 135kg što je veoma mala težina za serijski motor. Visokoj efikasnosti doprinosi čitav niz naprednih rešenja kao što je, primera radi, posebna uljna pumpa, koja troši energiju samo onda kada je to potrebno i time doprinosi smanjenoj potrošnji goriva.

Audi TT Coupe 1,8 TFSI troši prosečno 6,7l na 100 pređenih km, dok Roadster troši 6,9. Dati motor je uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem i omogućava ubrzanje od 0 do 100kmč za 7,2, odnosno 7,4 sekunde kada je u pitanju Roadster. Maksimalne brzine su 226 kmč i 223kmč, respektivno.

Lagani motor omogućava još manju težinu vozila, tako da Coupe teži 1240, dok je Roadster 1285kg

Audi TT 1.8 TFSI was last modified: May 9th, 2008 by Goran Aničić
Audi
0 comment
previous post
Razmatrane mogućnosti ulaganja kompanije “Mercedes Benz” na teritoriji Srbije
next post
AUDI AG: INTENZIVNI PORAST PRODAJE U APRILU 2008. GODINE

Pročitajte još i ovo...

PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i...

Bela i dalje dominira u BASF-ovom Izveštaju...

Fuzija grupacija FCA i PSA trebala bi...


Najnovije AUTO-MOTO vesti

  • Pesak za mačke sprečava probleme s klima-uređajem

  • Alfa Romeo Stelvio Serije 1

  • Novi Opel Crossland

  • Hamilton i Rozberg na najekstremnijoj trci sveta Extreme E

  • Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“

  • Pravo je vreme za zimske gume!

  • Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva četiri točka

Linkovi

  • Android revija
  • Personal magazin
  • Svakodnevnica blog
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
Footer Logo

@2017 - MOTORblog. All Right Reserved.


Back To Top