MOTOR blog
  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Najsvežije
Alfa Romeo Stelvio Serije 1
Novi Opel Crossland
Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“
Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva...
Euroimpex zastupa Opel u regionu
Renault CLIO slavi 30. rođendan
Nova Opel Mokka premijerno
Opel Ascona 1.8i prvi nemački automobil sa katalizatorom
PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i drugu...
Duga tradicija Opel električnih automobila

MOTOR blog

  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
AudiAutomobili

Audi RS6 Avant

25. October 2007

Audijevi modeli sa RS oznakom su uvek izazivali strahopoštovanje svojom pojavom. Jedan od najintrigantnijih je svakako model RS6 Avant, koji je idealna kombinacija praktičnosti, vrhunskog luksuza i fenonmenalnih performansi.

Nova generacija A6 je konačno kompletirana i Audi RS6 je pred vama. Kao i kod prethodnika, pravi dragulj predstavlja V10 FSI Twin Turbo, trenutno najsnažniji motor, koji Audi nudi u svojim serijskim modelima.

Potpuno novi agregat, zasnovan na V10 FSI motorima poznatim iz modela Audi S6 i S8, uz pomoć dva turbo punjača razvija 580 KS, koji su raspoloživi u opsegu 6250 do 6700 obrtaja, dok je maksimalni obrtni momenat od 650Nm raspoloživ od 1500 pa do 6250 obrtaja. Veoma širok opseg obrtaja je specifičnost modernih Audi agregata opremljenih turbo punjačima, što će omogućavati izuzetno lako i tiho krstarenje veoma visokim putnim brzinama. Audi je na ovom motoru direktno primenio svo svoje znanje i iskustvo stečeno sa pobedničim Le Mans prototipom R8, koji je, takođe, posedovao Twin Turbo sistem u kombinaciji sa FSI tehnologijom.

Performanse su na nivou sportskih automobila: ubrzanje od 0 do 100 km/čas traje samo 4,6 sekundi, dok ubrzanje od 0 do 200 km/čas traje samo 14,9 sekundi. Elektronsko ograničenje je postavljeno na 250 km/čas.

Dimenzije novog RS6 agregata su izuzetno kompaktne, 670mm dužine i ukupna težina od 278kg.

I pored velike radne zapremine, moderna tehnologija direktnog ubrizgavanja, FSI, omogućava veoma visok stepen kompresije za turbo motor od 10,5:1, čime je postignuta veoma visok stepen iskorišćenja goriva, tj. veoma niska prosečna potrošnja goriva od samo 13,9l na 100 pređenih kilometara.

Još jedan detalj na ovom motoru potvrđuje da je u pitanju trkački motor – suvi karter, koji omogućava nesmetano podmazivanje motora čak i kada bočno ubrzanje dostiže 1,2g.

Menjač, koji se isporučuje u ovom modelu je šestostepeni tiptronic, koji u kombinaciji sa quattro pogonom, veoma efikasno prenosi snagu na podlogu. Za ovaj model je korišćena najnovija generacija quattro pogona, koja omogućava povećanu bezbednost i stabilnost. Standardno podešavanje šalje 40% snage na prednju osovinu, dok 60% snage je usmereno ka zadnjoj osovini.

Ogibljenje za RS6 je projektovano da omogući veoma udobna putovanja autoputevima, kao i veoma dinamično ponašanje zahvaljujući elektronskoj kontroli ogibljenja DRC (Dynamic Ride Control). U zavisnosti od odabranog režima, svi sistemi menjaju svoja podešavanja, pa će tako ESP kada je u sportskom režimu veoma diskretno intervenisati ili se, po želji, može u potpunosti isključiti.

Audi RS6 teži celih 2025kg, što je uz veoma snažan motor je neizostavno zahtevalo prisustvo veoma efikasnog kočionog sistema. Audi standardno isporučuje čelične kočione diskove prečnika 19 inča, koji su uz odgovarajuće konstrukcione detalje, tako modifikovani da omogućavaju daleko bolji rad pri velikim opterećenjima.

Kupci, koji se opredele za opcione 20“ felne, mogu, takođe opciono, poručiti i keramički kočioni sistem, koji se sastoji od keramičkih diskova prečnika 420mm napred i 356mm pozadi. Ovakav kočioni sistem je daleko efikasniji prilikom uzastopnih i veoma agresivnih kočenja.

Standardni točkovi se sastoje od potpuno novih 10-krakih naplataka dimenzija 19 inča, na kojima su montirani 255/40 R19 pneumatici. Opciono se isporučuju 20“ naplatci sa 275/35 R20 pneumaticima.

Vizuelno RS6, kao i prethodni model, kombinuje diskretnost i pojedine detalje, koji odaju o kakvom se automobilu zapravo radi. Redizajnirani prednji branik sa novim usisnicima, koji dopremaju motoru potreban vazduh, maska od matiranog aluminijuma u kombinaciji sa dnevnim LED svetlima su obeležja RS6 gledano sa prednje strane. Ovalni izduvi i krovni spojler su bitni detalji zadnjeg dela autombila. Aluminijumski bokovi automobila su vidno prošireni, kako bi se smestili ogromni točkovi, i kako bi se silueta autombila učinila što mišićavijom.

Unutrašnjost je impresivna sinteza sportske elegancije i ekskluzivnosti. Veoma visok nivo završne obrade, tipičan za Audi, je na ovom modelu pomešan sa sportski elegantnim i veoma kvalitetnim materijalima. Karbon, aluminijum, koža i Alkantara su sastojci, koji kreiraju ambijent na nivou najluksuznijih automobila.

Najbitniji element enterijera je multifunkcionalni sportski volan, kao i komandna tabla na kojoj se mogu očitati potrebne informacije. Tasteri za upravljanje MMI sistemom su izrađeni od aluminijuma, dok su sportska sedišta izrađena u kombinaciji koža i Alkantara sa izvezenim RS6 logotipom na naslonu. Sedišta opciono mogu biti izrađena od Silk Nappa ili Valcona kože.

Audi RS6 nudi veoma širok spektar serijske opreme, koja obuhvata veoma kvalitetan Bose Surround Sound sistem, grejana sedišta napred i pozadi, sistem za praćenje pritiska pneumatika i Audi parking sytem plus.

Audi RS6 Avant was last modified: October 25th, 2007 by Goran Aničić
0 comment
previous post
BMW Concept serije 1 tii
next post
Promocije i prodaja obeležavaju Sajam automobila

Pročitajte još i ovo...

PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i...

Bela i dalje dominira u BASF-ovom Izveštaju...

Fuzija grupacija FCA i PSA trebala bi...


Najnovije AUTO-MOTO vesti

  • Pesak za mačke sprečava probleme s klima-uređajem

  • Alfa Romeo Stelvio Serije 1

  • Novi Opel Crossland

  • Hamilton i Rozberg na najekstremnijoj trci sveta Extreme E

  • Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“

  • Pravo je vreme za zimske gume!

  • Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva četiri točka

Linkovi

  • Android revija
  • Personal magazin
  • Svakodnevnica blog
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
Footer Logo

@2017 - MOTORblog. All Right Reserved.


Back To Top