MOTOR blog
  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Najsvežije
Alfa Romeo Stelvio Serije 1
Novi Opel Crossland
Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“
Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva...
Euroimpex zastupa Opel u regionu
Renault CLIO slavi 30. rođendan
Nova Opel Mokka premijerno
Opel Ascona 1.8i prvi nemački automobil sa katalizatorom
PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i drugu...
Duga tradicija Opel električnih automobila

MOTOR blog

  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulietta pre zvaničnog debija u Ženevi

05. December 2009

Prve zvanične fotografije i prilično sadržajno saopštenje za medije označili su početak kampanje za novi ključni model kompaktnog hečbeka sa znakom Alfa Romea. Naslednik modela 147, pod imenom Giulietta javnost će moći da vidi uživo na sledećem velikom IAA sajmu u Ženevi. Prodaja kreće već na proleće 2010. godine, koja je inače slavljenička za legendarnu automobilsku marku Alfa Romeo.

Iako je prvobitno ime za ovaj model bilo Milano, posle ponovnog razmatranja dodeljeno mu je ime Giulietta po modelu Alfe iz pedesetih godina prošlog veka.

Iza prepoznatljivog dizajna stoji Alfa Romeo Style Centre kojem je akcenat pri kreiranju dinamičnog izgleda spoljašnjosti i sportsko-luksuzno orijentisane unutrašnjosti bio na zadržavanju tradicionalnih stilskih elemenata unutar game, sa velikom dozom slobode u njihovoj ponovnoj interpretaciji. To je uočljivo u dizajnu prednjih svetlosnih grupa sa LED tehnologijom i dnevnim svetlima, potpuno novom za Alfu, a usklađenim sa modernim trendovima. Tradicionalne i prepoznatljive su linije na haubi, prednjem odbojniku, maski hladnjaka, krilima i pragovima. Po njima se Giulietta prepoznaje kao prava Alfa savremenog doba.

Prednji kraj sada krasi nova interpretacija klasičnog Alfinog “štita” sa horizontalnim “grilom” u kombinaciji sa dva nova usisnika vazduha. Dinamičnu bočnu siluetu krase staklene površine kao kod kupea, masivna ručka u obliku dvostrukog koplja i skrivena ručka zadnjih vrata. Pozadi je otvareno novo poglavlje u dizajnu Alfa Romea, sa neobičnim svetlima u obliku zareza, sa LED tehnologijom.

Horizonatalno razvučena prednja armatura poseduje aluminijumske detalje i karakteristične prekidače u stilu retro sportskih automobila, što je stil preuzet iz supersportskog modela 8C Competizione.

Kako Giulietta nije automobil samo za zahtevne vijugave brdske puteve, već i automobil za svaki dan, inženjeri Alfa Romea su dobili zadatak da naprave novu arhitekturu vozila koja će omogućiti da automobil što bolje leži na putu, bude okretan pri manevrima i da uz sve to bude udoban i bezbedan.

U Alfa Romeu nisu pravili kompromise s ciljem da Giuliettu približe što širem krugu kupaca. Konkretno, posmatrajući specifikacije primećujem da Giulietta ima propisan odnos snage i mase, pošto već u najslabijoj varijanti raspolaže sa 105 KS (1.6 JTDm). To je primetno više od onoga što u startu nude npr. VW Golf VI (1.4, 80 KS / 1.6 TDI, 90 KS), Opel Astra (1.4, 87 KS), Renault Megane (1.5 dCi 85 KS), Citroen C4 (1.4, 90 KS / 1.6 HDI, 92 KS). Dalje primećujem i da Giulietti ne nedostaje obrtnog momenta jer svaki od motora koji će se nuditi poseduje turbinu.

Kod Giuliette su dinamičke osobine zagarantovane ne samo zbog motorizacije, već zato što će sa početnim nivoom opreme stizati niz tehnologija što ih je inženjerski tim Alfa Romea prethodno razradio: kontrole dinamičnosti vozila (VDC) koje preko poteznog prekidača omogućavaju vozaču da izabere modus rada (Alfa D.N.A), a rade u sprezi sa elektronskim zatvaračem diferencijala (Q2), modulacijom rada motora (DST) i elektronskim sistemom za stabilnost vozila (ESP).

U prvim informacijama koje su stigle iz Alfa Romea navodi se da Giulietta primenjuje niz novih tehničkih rešenja i ono što je poslednja reč u sferi tehnologija proizvodnje. Inovacije su u domenu ogibljenja, upravljanja, dizajna karoserije povećane čvrstine a manje mase zbog upotrebe aluminijuma i specijalnih vrsta čelika. Karoserija ima skladne dimenzije karakteristične za C klasu (4,35×1,8×1,46 m), a leži na međuoosovinskom rastojanju od 2,63 metra. Prtljažnik je osrednjeg kapaciteta od 350 l.

Sva četiri motora koja će ići u Giuliettu zadovoljavaju Euro 5 ekološku normu, u čemu im pomaže Start&Stop tehnologija, a pomoću turbine postižu veću specifičnu snagu. Turbo Benzina motor sa 1,4-litarskim blokom podešen je da isporuči 120 KS, dok je njegova varijanta sa primenjenom MultiAir tehnologijom podešena za snagu od 170 KS. Turbo dizel motori iz Multi Jet familije postižu 105 KS sa blokom od 1,6 litara, odnosno 170 KS sa dvolitarskim blokom. Perjanicu ponude činiće poznati 1,75 litarski turbo benzinac sa oznakom 1750 TBi koji će eksluzivnu verziju Giuliette sa znakom deteline s četiri lista pokretati sa čitavih 235 KS, a da li će se uz motor dobijati još nešto iz Alfinog tehnološkog portfolija, za sada je tajna. Ja tipujem na pogon na svim točkovima, podešavanje visine ogibljenja, a možda čak i primenu magnetnih amortizera. Kad bi mene pitali, posavetovao bih ugradnju manuelnog menjača bez automatike ili robotike da pokvari istinski osećaj sportske vožnje, dostojan značke “zelene deteline sa četiri lista”.

Alfa Romeo Giulietta pre zvaničnog debija u Ženevi was last modified: December 5th, 2009 by Nikola Stojanović, Auto-CO
Alfa Romeo Giulietta
0 comment
previous post
SAAB prikuplja nove ponude
next post
LG zaključio jedan od najvećih ugovora o nabavci audio uređaja sa Volkswagen grupom

Pročitajte još i ovo...

Alfa Romeo Stelvio Serije 1

Na testu nova Alfa Romeo Giulia 2.2...

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio za italijanske karabinjere


Najnovije AUTO-MOTO vesti

  • Pesak za mačke sprečava probleme s klima-uređajem

  • Alfa Romeo Stelvio Serije 1

  • Novi Opel Crossland

  • Hamilton i Rozberg na najekstremnijoj trci sveta Extreme E

  • Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“

  • Pravo je vreme za zimske gume!

  • Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva četiri točka

Linkovi

  • Android revija
  • Personal magazin
  • Svakodnevnica blog
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
Footer Logo

@2017 - MOTORblog. All Right Reserved.


Back To Top