Agencija za promociju investicija i strana ulaganja (SIEPA) i dvanaest firmi iz Srbije: TPV Šumadija (Kragujevac), Autoventil (Užice), FADIP-HKC (Bečej), Tigar (Pirot), Streit Jucit (Nova Pazova), Fritech (Prokuplje), IPM (Beograd), PPT Hydraulics (Trstenik), Potisje Investment Castings (Ada), FKL (Temerin), 21. Oktobar (Kragujevac) i FAS (Sombor) sastali su se sa predstavnicima kompanija Volkswagen i Peugeot Citroen tokom sajma Automehanika 2008 u Frankfurtu.
Frederic Mot and Patrik Guino, predstavnici Odeljenja za saradnju sa stranim dobavljačima iz grupe Peugeot Citroen (PSA) su predstavili svoju firmu i strategiju za dobavljače van Evropske unije. U okviru ovog sastanka, oni su informisali firme iz Srbije o tome kakvi su zahtevi firme Peugeot Citroen. “Mi trenutno imamo tri dobavljača iz Srbije i veoma smo zadovoljni našom saradnjom sa njima”, rekao je gospodin Mot, dodajući “Mi imamo veoma dobre impresije o Srbiji kao o sigurnom partneru za biznis koji ima dugu tradiciju u auto industriji”. Strategija PSA grupe je da proširi svoju listu dobavljača iz takozvanih “low cost” zemalja, ili zemalja sa nižim troškovima proizvodnje, u koje spada i Srbija.
Predstavnici agencije SIEPA su informisali predstavnike firmi Volkswagen i PSA o investicionoj klimi u Srbiji i prednostima poslovanja ovde. Svaka od dvanaest firmi iz Srbije imala je zatim sastanak sa predstavnicima Volkswagena i PSA.
Agencija SIEPA i firme iz Srbije imali su nekoliko stotina pojedinačnih sastanaka tokom šestodnevnog sajma Automehanika, koji su doveli do više od trideset jakih kontakata koji će se najverovatnije završiti novim ugovorima za naše proizvođače. Sajmu je prisustvovao i Slobodan Milosavljević, ministar trgovine i usluga koji je zvanično otvorio nacionalni štand Srbije.
Učešće srpske delegacije na sajmu Automehanika organizovano je od strane agencije SIEPA, a podržala ga je Privredna komora Srbije, Auto klaster Srbije i USAID Projekat za razvoj konkurentnosti.