Novosti

NIS na Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu

Povodom višestrukih priznanja 78. Međunarodnog poljoprivrednog sajma u Novom Sadu, Direkcija maziva NIS a.d. održala je danas na Novosadskom sajmu konferenciju za novinare, a prisutnima se obratio Dmitri Vukolov, direktor Direkcije.

Komisija za ocenjivanje kvaliteta proizvoda hemijske industrije dodelila je NIS-ovom brendu NISOTEC za vrhunski kvalitet i asortiman motornih i hidrauličnih ulja Veliki šampionski pehar i 12 vrednih priznanja:

– 7 velikih zlatnih medalja za proizvode AUTOLINE SINT SAE 5W-40, FAVORIT UHPD 10W-40, FAVORIT PLUS 10W-40, TRAKTOL PREMIUM SAE 10W-30, AGROPREMIUM SAE 10W-30 , TRANSFLUID TO-4, ANTIFRIZ LONG LIFE 100,

-4 zlatne medalje za proizvode NISOTEC 2T SCOOTER, NISOTEC 2T GARDEN, AUTOLINE SAE 15W-40, AUTOLINE PS SAE 10W-40,

– srebrnu medalju za NISOTEC 4T GARDEN.

Direkciji maziva NIS pripalo je i najviše priznanje Privredne komore Vojvodine i Novosadskog sajma za dobar dizajn, povelja „Dobar dizajn“ za svoukupni nastup na 78. Međunarodnom poljoprivrednom sajmu.

NISOTEC proizvodi su tri godine za redom na Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu nagrađivani zlatnim medaljama i šampionskim peharima, što je još jedan dokaz njihovog visokog kvaliteta.

NIS se na ovoj sajamskoj manifestaciji predstavio novom paletom proizvoda nastalih u 2011. godini u sopstvenim pogonima, korišćenjem savremenih tehnologija. Razvijena je nova linija proizvoda za putnička vozila i komercijalna vozila čije su karakteristike:
-zadovoljavaju standarde EURO III, EURO IV i EURO V,
-omogućavaju uštedu energije,
-obezbeđuju zaštitu životne sredine.

U asortimanu brenda NISOTEC je široka paleta, više od 100 proizvoda, od kojih je deo odobren za upotrebu od vodećih proizvođača vozila, kao što su Mercedes i Volvo.

Naftna industrija Srbija proizvodi najkvalitetnija ulja i tehničke tečnosti po cenama prihvatljivim za domaći standard. Cilj NIS-a je pozicija lidera u domenu kvaliteta proizvoda i servisa za potrošače u B segmentu, kako u Srbiji, tako i na tržištu Balkana. Uz to, približavanje proizvoda korisniku i pojednostavljenje njegove odluke o kupovini, jasnom podelom kategorija i grupa proizvoda.

NIS je tokom prošle godine povećao proizvodne kapacitete, modernizovao proizvodni program i ostvario za 16% veći plasman od planiranog. Postignuti su značajni pomaci u prodaji preko maloprodajne mreže, obezbeđena profesionalna obuka osoblja i urađen nov vizuelni identitet proizvoda.

„Planovi za 2011. godinu su veoma ambiciozni. Želimo da dokažemo da u Srbiji postoji dobar domaći brend kao što je NISOTEC koji je u skladu sa evropskim standardima kvaliteta. Na osnovu ulaganja u nove proizvode i dalje podizanje kvaliteta, planiramo povećanje plasmana za čak 90 %, jačanje prisutnosti brenda u regionu, razvoj distributerske mreže i direktne prodaje velikim industrijskim sistema u Srbiji. Od početka godine već smo pobedili na oko 30% tendera koje su raspisali veliki sistemi i preuzeli njihovo snabdevanje, što dodatno govori u prilog kvalitetu brenda i poverenju u NIS kao kompaniju. NIS je i ovlašćeni distributer G-energy, ulja „Gasprom njefta“ namenjenih premijum sektoru, a započet je i veliki projekat proizvodnje naftenskih baznih ulja“, istakao je Dmitrij Vukolov, direktor Direkcije maziva NIS-a.