MOTOR blog
  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Najsvežije
Nova klasa kamp kombija za putovanja budućnosti
Počela proizvodnja nove Opel Corse u Saragosi
Opelov CEO Mihael Lohšeler i brend ambasador Jirgen...
Kancelarka Angela Merkel posetila štand Opela na Salonu...
Nemački, uzbudljiv, pristupačan: Serija video snimaka o 120...
Najefikasnija Astra ikada: Emisija CO2 niža za do...
Metalik ljubičasta će biti boja budućnosti za evropske...
Sportska, privlačna, ekonomična: Nova Opel Corsa sa klasičnim...
Šesta generacija modela Opel Corsa ide električno
Hyundai Motor Group uložit će 80 miliona evra...

MOTOR blog

  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Tržište

Srbija strateški prioritet regije Marke za 2010. godinu

22. June 2010
Srbija strateški prioritet regije Marke za 2010. godinu

Srbija strateški prioritet regije Marke za 2010. godinu
Italijanska regija Marke danas je u Beogradu otvorila Regionalnu kancelariju za podršku privrednoj i institucionalnoj saradnji. Cilj ove kancelarije je pomoć u međunarodnom nastupu malih i srednjih preduzeća zainteresovanih za saradnju sa kompanijama u Srbiji, kao i zajednički nastup srpskih i italijanskih preduzeća na trećim tržištima.

U poseti Beogradu, 22-23. juna nalazi se 65 predstavnika privredno-institucionalne delegacije regije Marke i provincije Ankona. Ovo je uzvratna poseta organizovana nakon prvog susreta italijanske i domaće delegacije koju je ministar Dinkić predvodio u poseti ovoj italijanskoj regiji 20-21. maja ove godine.

Početak susreta obeležila je Konferencija „Ekonomski sistem regije Marke“, u prisustvu Nj. E. Armanda Varikija, ambasadora Italije, Dragijane Radonjić Petrović, državne sekretarke Ministarstva ekonomije i regionalnog razvoja, visokih zvaničnika Regije, predstavnika SIEPA-e, Nacionalne agencije za regionalni razvoj i dr.

„Za Srbiju, Italija predstavlja značajnog partnera u političkom, ekonomskom i strateškom smislu. Ekonomske odnose dve zemlje karakteriše dugogodišnja, intenzivna privredna saradnja u skoro svim oblastima. U cilju unapređenja naših bilateralnih odnosa je i ova poseta regije Marke, koja danas otvara kancelariju u Beogradu, a preko koje će se realizovati brojne ekonomske i investicione aktivnosti i uspostaviti direktna komunikacija među privrednicima. Ideja je da Beograd postane regionalni centar za ekonomske aktivnosti regije Marke, koja je među najrazvijenijim u Italiji. Naš cilj je da kompanije investiraju u Srbiji i donesu nova znanja i nove tehnologije, a Vlada Republike Srbije im zauzvrat može ponuditi najbolje uslove u regionu za investiranje.“ – istakla je ovom prilikom Dragijana Radonjić Petrović, državna sekretarka Ministarstva ekonomije i regionalnog razvoja:

„Srbija i Kina predstavljaju strateški prioritet regije Marke u 2010. godini. Srbija je centar jugoistočne Evrope, a stupanje na snagu Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju, zatim CEFTA i Sporazum o slobodnoj trgovini sa Rusijom koji našim kompanijama u saradnji sa srpskim partnerima otvara tržište od 150 miliona korisnika, predstavljaju dobru osnovu za razvoj privredne saradnje i značajnu komparativnu prednost Srbije u odnosu na zemlje u regionu.“ – istakla je Sara Đanini, ministarka industrije regije Marke.

Srbija strateški prioritet regije Marke za 2010. godinu was last modified: June 22nd, 2010 by Goran Aničić
ItalijaMarkaSrbija
0 comment
previous post
DTM: Rockenfeller najbrži Audi vozač
next post
Hyundai Auto Beograd dobitnik prestižnog priznanja ”Hyundai Elite Dealer”

Pročitajte još i ovo...

Srbiju je uvezeno 115.000 polovnih automobila a...

Karakteristike tržišta polovnih automobila u Srbiji u...

Prodaja automobila u Japanu povećana 78 posto


Najnovije AUTO-MOTO vesti

  • Nova klasa kamp kombija za putovanja budućnosti

  • Počela proizvodnja nove Opel Corse u Saragosi

  • Zašto ne treba štedeti pri kupovini zimskih guma

  • Renovirana OMV benzinska stanica u Zrenjaninu

  • Opelov CEO Mihael Lohšeler i brend ambasador Jirgen Klop otvorili “OPELHAUS 120”

  • Kancelarka Angela Merkel posetila štand Opela na Salonu automobila u Frankfurtu

  • Nemački, uzbudljiv, pristupačan: Serija video snimaka o 120 godina Opelovih ikona

Linkovi

  • Android revija
  • Personal magazin
  • Svakodnevnica blog
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
Footer Logo

@2017 - MOTORblog. All Right Reserved.


Back To Top