MOTOR blog
  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Najsvežije
Alfa Romeo Stelvio Serije 1
Novi Opel Crossland
Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“
Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva...
Euroimpex zastupa Opel u regionu
Renault CLIO slavi 30. rođendan
Nova Opel Mokka premijerno
Opel Ascona 1.8i prvi nemački automobil sa katalizatorom
PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i drugu...
Duga tradicija Opel električnih automobila

MOTOR blog

  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
AudiAutomobili

Zvanično predstavljanje Audija Q5

12. November 2008

Zvanično predstavljanje potpuno novog SUV vozila za tržište Srbije je održano 10. novembra 2008. u Bubanj potoku.

Zvanično predstavljanje Audija Q5

Na jedinstvenom poligonu u Bubanj potoku, Beograđani koji vode aktivan i dinamičan život imali su prilike da na različitim off-roud podlogama i relacijskoj vožnji do Avale, testiraju karakteristike novog SUVa, Audija Q5.

Vozilo se po tvrdoj neravnoj podlozi, kamenjaru, pesku, vodenoj prepreci, rečnom šljunku, bočnim nagibima i prevojima, dubinskim preprekama sa nestabilnim dnom, prelazilo preko V korita, uspona i spustova.

Ljubitelji SUV modela mogu da očekuju od Q5 vrhunski doživljaj. To nije više samo samo superiorna moćna mašina za teške terene i adrenalinske avanture, on je namenjen aktivnom životnom stilu. Urađena su brojna unapređenja motora, kao i sigurnosnih sistema dok precizan dizajn i tehničke karakteristike ovog modela predstavljaju spoj spoljašnjeg i unutrašnjeg ugođaja. Tek u vožnji može da se doživi i shvati zašto se ovaj SUV ne može porediti ni sa jednim automobilom u svojoj klasi, ali da je konkurent i D segmentu jer je mnogo upotrebljiviji od limuzine. On je istovremeno prilagođen i našim, svakodnevnim uslovima, običnom životu, sa najboljim balansom do sada – sportiste, dizajna, komfora i savršene tehnike u SUV segmentu.

– Nestandardne dimenzije Q5 predstavljaju revoluciju u SUV segementu. Q5 je dugačak 4,63 m, širok 1,88 m, najniži SUV svoje klase visine od svega 1,65 metara. Međuosovinsko rastojanje iznosi 2,81 m, dok je koeficijent otpora vazduhu 0,33. Da bi se što više smanjila težina vozila, u konstrukciji Q5 je velikim delom iskorišćen aluminijum, što smanjuje masu i poboljšava vozne i okretne osobine novog Audijevog SUV-a – objašnjava Slobodan Pešić, direktor brenda Audi za Srbiju, dodajući da će Q5 biti dostupan u tri varijante – tri različita motora, jedan benzinac i dva dizelaša.

Sigurnosni sistemi su, kao i kod svih Audi modela vrhunski, uključujući i potpuno novi ESP sistem elektronske kontrole stabilnosti, koji je za Q5 posebno unapređen dodatnim senzorima koji beleže čak i opterećenje krova. Zbog toga je Audi Q5 pogodan za sve vrste terena, i sposoban je da povuče prikolice težine od dve tone. Jedan od bitnih poboljšanja kod sigurnosti je korišćenje nove generacije vazdušnih jastuka za vozača i suvozača, kao i bočnih i vazdušnih zavesa. Sposoban je i da vas zabavi pošto je serijski opremljen i sistemom za vožnju na ekstremnim strminama (Hill decent control).

Q5 je više od običnog automobila sa kvatro pogonom. Svi modeli Audija Q5 su opremljeni poslednjom generacijom kvatro pogona, koji 60% snage šalje na zadnju osovinu, dok preostalih 40% upućuje na prednju. U ekstreminim situacijama pogon može poslati do 65% snage na prednje, odnosno do 85% na zadnje točkove.

Zvanično predstavljanje Audija Q5 was last modified: December 18th, 2008 by Goran Aničić
AudiQ5
0 comment
previous post
“Zastava” gasi proizvodnju “juga”,”skale 101″ i “floride”
next post
Za ljubitelje vetra u kosi: A5 i S5 kabrioleti

Pročitajte još i ovo...

PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i...

Bela i dalje dominira u BASF-ovom Izveštaju...

Fuzija grupacija FCA i PSA trebala bi...


Najnovije AUTO-MOTO vesti

  • Alfa Romeo Stelvio Serije 1

  • Novi Opel Crossland

  • Hamilton i Rozberg na najekstremnijoj trci sveta Extreme E

  • Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“

  • Pravo je vreme za zimske gume!

  • Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva četiri točka

  • Euroimpex zastupa Opel u regionu

Linkovi

  • Android revija
  • Personal magazin
  • Svakodnevnica blog
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
Footer Logo

@2017 - MOTORblog. All Right Reserved.


Back To Top