Češki proizvođač automobila već je po osmi put glavni partner najpoznatije biciklističke utrke na svetu. Škodina flota od 300 vozila pratiće Tour de France te osigurati mobilnost organizatora i timova.
Tour de France. Kada najpoznatija biciklistička trka na svetu počne 2. jula sa tradicionalnim prologom, češka će marka ponovno biti sveprisutna. Škodina flota od 300 vozila pratiće Tour de France i osigurati mobilnost organizatorima i timovima. Zvanično Tour-vozilo svakako je ŠKODA. Češki proizvođač automobila takođe je i partner Bele majice kojom se odlikuje najbolji mladi profesionalac (do 25 godina). ŠKODA je na Touru, osim toga, partner devet profesionalnih ekipa kao i neutralne ekipe za tehničku podršku Mavic.
„Tour de France i dalje fascinira ljude iz celog sveta“, komentar je Jürgena Stackmanna, člana Škodine uprave zaduženog za prodaju i marketing. „Vozači se iskazuju kao vrhunski sportisti. Ponosni smo što ćemo kao partner po osmi put zaredom podržati ovaj fantastičan sportski događaj. Za ŠKODU je Tour savršena prilika da predstavi marku milionskom auditoriju iz celog sveta.“
ŠKODA organizatorima stavlja na raspolaganje čak 300 vozila: od Fabie do Superba – zastupljena su sva vozila iz njene trenutne ponude. Direktor Toura, Christian Prudhomme, odlučio se za atraktivni crveni Superb, koji se takođe može pogledati u tzv. Departure Village pre starta svake etape. Flota belih Superb Combija zadužena je za prevoz VIP gostiju i međunarodnih predstavnika medija. Podrazumeva se da će se ŠKODA aktivno predstaviti i u reklamnom karavanu. „Caravane publicitaire“, koja je uvedena još u 30-tim godinama prošlog stoleća, vozi se kao posebna atrakcija jedan do dva sata ispred takmičara Toura. Brojni gledaoci stižu na deonicu ranije samo zbog karavane, kako bi uživali u raznolikom zabavnom programu.
Tour de France se ubraja u najpopularnija sportska događanja u svetu. Globalno gledano, samo svetsko prvenstvo u fudbalu i Olimpijske igre mogu privući veći broj gledalaca. Naime, ovaj biciklistički spektakl prati oko 15 miliona gledalaca uz deonice i čak 2 milijarde ljudi ispred malih ekrana. Početak prve etape je za 2. juli u regiji Zapadne Francuske – Vendée, na obali Atlantika. Nakon tri iscrpljujuće sedmice trka završava 24. jula na Champs-Élysées u Parizu.
Pored hokeja na ledu biciklizam je najvažniji element Škodine strategije sponzorstva. Osim Tour de France ŠKODA je sponzor i Giro d´Italia te svetskog uličnog prvenstva u biciklizmu. Proizvođač automobila iz Mlada Boleslav također aktivno podržava masovne biciklističke trke humanitarnog karaktera.