MOTOR blog
  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Najsvežije
Alfa Romeo Stelvio Serije 1
Novi Opel Crossland
Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“
Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva...
Euroimpex zastupa Opel u regionu
Renault CLIO slavi 30. rođendan
Nova Opel Mokka premijerno
Opel Ascona 1.8i prvi nemački automobil sa katalizatorom
PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i drugu...
Duga tradicija Opel električnih automobila

MOTOR blog

  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Renault

Renault Fluence i kao sportska limuzina

27. October 2009

Renault Fluence i kao sportska limuzina

Sa proizvodnih traka u Bursi, Turska, na kojima se sklapao Renault Megane II u formi sedana, počeo je da silazi novi model pod imenom Fluence. Već od početka sledećeg meseca zanimljivo dizajnirani Fluence će se pridružiti Focusu, Octaviji i Jetti na tržišnoj utakmici u Turskoj, Rusiji i Rumuniji. Pod znakom Renaulta, ovaj kompaktni sedan će se postepeno uvoditi na tržišta 80 zemalja, uključujući zemlje mediteranskog basena, Australije, Bliskog Istoka i Evrope. Jedna od verzija biće Sport Way.

Iako je Fluence nov model sa značkom Reanulta, on je u potpunosti istestiran i poseduje izvestan tržišni staž u Koreji, gde se od proleća ove godine, sa nešto izmenjenim prednjim krajem proizvodi u pogonima Samsung Motorsa pod imenom SM3.

U 4,6 metara dugačkoj karoseriji postavljenoj na međuosovinskom rastojanju od 2,7m, lepo su izdvojene 3 zapremine, sa dugačkom haubom i prednjim farovima, skoro pa kupeovskom linijom krova i gabaritnim prtljažnikom od 530 litara korisne zapremine koji je takođe naglašen dugačkim zadnjim svetlima. Enterijer je direktno preuzet iz Megana 3. generacije, koji odiše modernim minimalizmom i materijalima kvalitetnim na dodir i prijatnim za oko.

Od opcija kojima se mogu pohvaliti automobili više srednje klase, Fluence će ponudi ključ-karticu za “hands free” ulazak u auto i pokretanje motora, automatko zaključavanje kada se nosilac kartice udalji od vozila, tempomat sa ograničavačem brzine, navigaciono-zabavni sistem Carminat TomTom® (uz doplatu od 500€), audio sisteme sa 3D zvukom Arkamys® koji uključuje Bluetooth povezivanje sa mobilnim telefonom i strimovanje muzike. Klimatizacija je sastavni deo opreme čak i za baznu verziju Fluencea, a kao opcija biće ponuđena i digitalna dvozonska klima kao u Meganu III.

Bezbednosne opcije dosežu do ESC-a i 6 vazdušnih jastuka, ali i karoserija je optimizovana da glatko prođe na kreš testovima, što je već standardno za Renault i ne bi trebalo da bude problem jer je Fluence zasnovan na istoj platformi kao i Megane III, što znači da je derivat Megana II i niza Nissanovih modela.

Osim sa šestostepenim manuelnim menjačem najsnažniji 2.0 16V motor u ponudi sa 140 KS će moći da se upari sa CVT automatskom transmisijom. Od automatskiuh menjača biće na raspolaganju i DP2 četvorostepeni automatski menjač, ali i mnogo interesantniji šestostepeni EDC menjač sa 2 kvačila (Efficient Dual Clutch). Potonji će od 2011. moći da se upari sa 1.5 dCi 110 DPF motorom, što će biti daleko najsofisticiraniji pogon za Fluence i najpodesniji za ekonomičnu vožnju sa povremenim naglim ubrzanjima.

izvor

Renault Fluence i kao sportska limuzina was last modified: October 27th, 2009 by Nikola Stojanović, Auto-CO
Renault Fluence
0 comment
previous post
TOYO TIRES prva ugradnja na novoj Toyoti Prius
next post
Najbrži automobil u Evropi na Sajmu u Novom Sadu

Pročitajte još i ovo...

Renault CLIO slavi 30. rođendan

Najbolja ponuda za Renault Clio – sajamski...

Svečano otvaren novi distributer za Renault, Dacia...


Najnovije AUTO-MOTO vesti

  • Alfa Romeo Stelvio Serije 1

  • Novi Opel Crossland

  • Hamilton i Rozberg na najekstremnijoj trci sveta Extreme E

  • Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“

  • Pravo je vreme za zimske gume!

  • Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva četiri točka

  • Euroimpex zastupa Opel u regionu

Linkovi

  • Android revija
  • Personal magazin
  • Svakodnevnica blog
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
Footer Logo

@2017 - MOTORblog. All Right Reserved.


Back To Top