Kompanija Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, iz Štutgarta, na tržište šalje novi 911 Turbo Cabriolet. Sa otvorenim top-modelom u okviru serije 911 nastavlja se tradicija modela 911 Turbo sa klasičnim platnenim krovom koja traje već 20 godina. S jedne strane, otvoreni 2+2 automobil nudi vozne karakteristike vrhunskog sportskog automobila uz istovremeno tipično uživanje u vožnji kabrioleta, s druge, 911 Turbo Cabriolet je, zahvaljujući konsekventno lakoj konstrukciji, izvanrednoj aerodinamici i modernoj tehnici motora, u poređenju sa konkurencijom umeren u pogledu potrošnje.
Kao i 911 Turbo Coupé, i Cabriolet dobija pogon od 3,6-litarskog 6-cilindričnog bokser motora s bi-turbo prehranjivanjem i varijabilnom geometrijom lopatica turbine (VTG). Agregat već od 1.950 obrtaja u minuti razvija 480 KS (353 kW) i 620 Nm obrtnog momenta. Uz opcioni „Sport Chrono Paket Turbo“, koji raspolaže funkcijom overbust (Overboost), moguće je u kratkim intervalima ostvariti i celih 680 Nm. Verzija sa manuelnim menjačem uspeva da do 100 kilometara na sat stigne za četiri sekunde. Sa tiptronic-om S vreme se skraćuje na 3,8 sekunde. Obe verzije postižu maksimalnu brzinu od 310 km/h. Potrošnja goriva modela 911 Turbo Cabriolet iznosi 12,9 litara na 100 kilometara – vrednost za primer u odnosu na konkurenciju.
I pored ojačanja karoserije karakterističnih za kabriolete i zaštitom od prevrtanja iza zadnjih sedišta koja se automatski podiže, otvorena verzija modela 911 Turbo ima za 70 kilograma veću težinu od kupea. Lagani, troslojni pokrivač, koji se za okruglo 20 sekundi otvara ili zatvara, omogućava da težište bude veoma nisko.
Zajedno sa donjim postrojem koji je podešen prema specifičnostima jednog kabrioleta i u koji spada i serijski aktivni sistem amortizera Porsche Active Suspension Management (PASM), novi 911 Turbo Cabriolet nudi sportsko ponašanje u vožnji koje je karakteristično za Porsche 911 Turbo, kao i izuzetno visoku bezbednost u vožnji uz istovremeni odziv vozne efikasnosti. Izuzetnim performansama uz to doprinosi i kontrola stabilnosti u vožnji Porsche Stability Management (PSM), kao i pogon na sva četiri točka sa elektronskom regulacijom Porsche Traction Management (PTM). Sistem uspeva da pomoću lamelaste spojnice sa elektronskom regulacijom snagu motora prema potrebama raspodeli na prednju i zadnju osovinu i sa vremenom za promenu stepena prenosa od najduže 100 milisekundi je brži od reakcije motora na promenu opterećenja.
Sa otporom vazduha od Cw=0,31 911 Turbo Cabriolet je u rangu Coupé varijante. U kombinaciji sa spojlerom koji se automatski podiže počev od 120 km/h i koji je kod Cabriolet-a za 30 milimetara viši nego kod Coupé-a, ovo vozilo kao jedini serijski kabriolet na zadnjoj osovini proizvodi potisak na zadnjoj osovini. Pored pasivnih sistema bezbednosti sa šest serijskih vazdušnih jastuka, kao i sveobuhvatnim sistemima protiv prevrtanja sa čeličnim cevima ugrađenim u okvir vetrobranskog stakla, kao i zaštitom od prevrtanja iza zadnjih sedišta koja se automatski podiže, 911 Turbo Cabriolet ispunjava sve širom sveta važeće zakonske zahteve u pogledu pasivne bezbednosti. Uz to je i opremljen jednim od najefikasnijih kočnih sistema. Šestoklipna kočna čeljust napred preuzeta je iz modela Porsche Carrera GT. Po želji se i za 911 Turbo Cabriolet može poručiti lak keramički kočni sistem Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) koji je već isproban u trkama.