Supersportski Audi R8, plod dugogodišnjeg iskustva Audi Motorsport odeljenja na Le Mans endurance takmičenjima, će uskoro biti dostupan kupcima i sa snažnim V10 agregatom.
Uz pomoć snažnog V10 motora, Audi R8 ubrzava od 0 do 100km/čas za 3,9 sekundi, dok ubrzanje od 100-200 kod modela opremljenog sekvencijalnim „R tronic” menjačem traje 8,1 sekundu. Maksimalna brzina je 316km/čas.
V10 FSI motor radne zapremine 5,2 litra proizvodi 525KS pri 8000 obrtaja i 530Nm pri 6500 obrtaja, a težak je 258kg (samo 31kg teži od 4,2 FSI agregata). Ceo automobil je težak 1620kg (model sa šestostepenim manuelnim menjačem). Uz pomoć najnovije generacije FSI tehnologije direktnog ubrizgavanja omogućena je visoka efikasnost i ekonomičnost motora, tako da je prosečna potrošnja 13,7l na 100 pređenih km.
Novi motor zahvaljujući suvom karteru je montiran veoma nisko, a sam motor ima veoma nisko težište što dodatno poboljšava vozne karakteristike Audija R8.
Audi R8 V10 se serijski isporučuje sa 19″ 10-krakim felnama sa gumama dimenzija 235/35 napred i 295/30 nazad. Kočioni sistem se sastoji od osmoklipnih čeljusti napred u kombinaciji sa 380mm diskovima i četvoroklipnih čeljusti i diskova prečnika 356mm nazad. Opciono je moguće poručiti kompozitni keramički kočioni sistem, koji ima tipični servisni interval od 300.000km.