U 2008. godini Mazda je prodala 31.247 vozila što predstavlja porast od 21 odsto u regiji centralne i jugoistočne Evrope.
Jedanaest tržišta u ovoj regiji dostigla su prodajni rekord, a Srbija spada u jedno od najdinamičnijih tržišta.
Klagenfurt, 14. januar 2009. – U 2008. godini Mazda CSEE ( centralna i jugoistočna Evropa ) sa sedištem u Austriji prodala je 31.247 vozila, odnosno 5.416 vozila ili 21 odsto više u poređenju sa 2007. godinom. Ovo je rekord za Mazdu u ovoj regiji, koja broji 14 tržišta – od Češke na severu do Bugarske na jugu.
Mazda beleži rekordnu prodaju u deset zemalja u regiji: u Mađarskoj, Sloveniji, Rumuniji, Bugarskoj, Srbiji, Crnoj Gori, Bosni, Makedoniji, Moldaviji i Albaniji broj prodatih vozila veći je nego ikad.
Najdinamičnije tržište u regiji je Rumunija sa 2.537 prodatih modela Mazde, što predstavlja povećanje od 1.509 jedinica ili 147 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Proporcionalno veličini tržišta, Srbija zajedno sa Crnom Gorom postigla je izuzetan rast ( 141 odsto ), kao i Albanija ( 143 odsto ).
U Češkoj je zabeležen izuzetan prodajni uspeh sa 1.094 vozila više u odnosu na prethodnu godinu, kao i u Mađarskoj (801 vozilo više).
Najbolje prodajne rezultate Mazda je postigla u Austrji ( 13.481 vozilo u 2008. godini ), Mađarskoj ( 3.566 ), Češkoj ( 3.214 ), Hrvatskoj ( 3.055 ) i Rumuniji ( 2.537 ).
Najpopularniji model u regiji centralne i jugoistočne Evrope je Mazda2 sa prodatih 10.399 jedinica, a prate je Mazda6 ( 7.057 ) i Mazda3 ( 6.726 ). Mazda CX-7 je takođe doživela veliki uspeh sa 1.867 prodatih vozila, ukazujući na porast broja kupaca kada je reč o premijum klasi.
Mazda je odolela turbulencijama na međunarodnom automobilskom tržištu u 2008. godini. Nova paleta vozila okrenuta ekonomičnosti i inovativna na polju očuvanja životne sredine je očigledno bila ključ našeg uspeha”, objašnjava Jozef Šmid ( Josef Schmied ), regionalni direktor Mazda CSEE. “Uz rastuću mrežu dilera i stalni fokus na brigu o zadovoljstvu naših kupaca, Mazda je postala održiv i moćan brend. Naš cilj za 2009. godinu je da se očuvaju postojeći udeli na tržištima u celoj regiji centralne i jugoistočne Evrope.”