MOTOR blog
  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Najsvežije
Alfa Romeo Stelvio Serije 1
Novi Opel Crossland
Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“
Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva...
Euroimpex zastupa Opel u regionu
Renault CLIO slavi 30. rođendan
Nova Opel Mokka premijerno
Opel Ascona 1.8i prvi nemački automobil sa katalizatorom
PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i drugu...
Duga tradicija Opel električnih automobila

MOTOR blog

  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
KIA

Predstavljena sportska i dinamična Kia Cadenza

18. December 2009

Predstavljena sportska i dinamična Kia Cadenza

290 KS (213 kW) benzinski šestocilindraš, 6-stepeni automatski menjač

Nova Kia Cadenza, luksuzna sportska limuzina, juče je bila premijerno predstavljena u Južnoj Koreji (tamo će se prodavati pod imenom K7). Cadenza će svetsku slavu najpre potražiti na – za Kijine limuzine tradicionalno uspešnim tržištima Saudijske Arabije, Kuvajta i Dubaija, gde će se krajem godine održati međunarodni saloni automobila.
4.965 mm duga Cadenza će u Kijinoj gami modela nakon deset godina zameniti Opirusa (na nekim tržištima poznatiji pod imenom Amanti) i prema očekivanjima će povećati Kijinu prodaju u klasi luksuznih limuzina (tzv. D2).
Pod budnim okom glavnog dizajnera, legendarnog Petera Schreyera, model Cadenza utelovljava Kijin vrhunac tehnologije, jer pruža sportski okretne i dinamične performanse, izvanredan komfor, profinjenost i najnovija »high-tech« pomagala.

‘Veliki korak prema budućnosti’ savremenog dizajna

Dizajn Cadenze u serijskoj varijanti je ostao veran konceptu, koji je premijerno predstavljen na aprilskom salonu automobila u korejskom Seulu (tada kao koncept KND-5).
Peter Schreyer je novi model komentarisao sledećim rečima: “Naša nova limuzina izgleda mišićasta i luksuzna,” i dodao: “Danas ljudi Kiju prepoznaju već na prvi pogled: skladne dimenzije i dinamična bočna linija zajedno sa velikim felnama daju ovom modelu potrebno samopouzdanje, dostojanstvo i eleganciju. Prepoznatljiv ‘tigrov nos’ sa karaterističnom »režećom« maskom i farovi su dokaz Kijinog novog samopouzdanja. Kia Cadenza je veliki korak prema budućnosti – još jedan kvatni skok za Kiju.”

Predstavljena sportska i dinamična Kia Cadenza
Tradicionalni oblik limuzine je sačuvan, iako se Cadenza između ostalog može pohvaliti i odličnim koeficijentom otpora vazduha (Cd 0,29). Svetla još uvek predstavljaju bitan element Kijinog dizajna. Napred su smešteni LED farovi druge generacije, koji daju vozilu potrebnu širinu. Pozadi su takođe LED poziciona svetla, koja zajedno sa dve izduvne cevi integrisane u zadnji branik čine Cadenzinu sportsku figuru. Uz doplatu je moguć i 3-delni panoramski krovni prozor.

Predstavljena sportska i dinamična Kia Cadenza

Savremen izgled, vrhunski kvalitet i jedinstven ambijent
U unutrašnjosti je Cadenza nešto prestižnija i savremenija nego što izgleda sa izvana. U kabini odskače futuristički izgled ‘ploveće’ armaturne ploče, koja predstavlja Kijin inovativni pristup.
Tzv. ‘welcome’ sistem sa posebno prilagođenim svetlima kod ulaska u vozilo ‘pozdravlja’ vozača, dok svetla u kabini, koja se protežu po dvodelnoj armaturnoj ploči i uzduž vrata, dočaravaju toplu i nadasve prijatnu atmosferu.
Dvozonski klima uređaj je, naravno, standardan, a na raspolaganju je još mnogo ‘high-tech‘ pomagala (otključavanje/zaključavanje vozila sa karticom, dugme za paljenje motora, grejanje upravljačkog obruča, parking senzori, kamera za vožnju unazad sa displejom u kabinskom ‘rikverc’ ogledalu, električno produženje vozačeve sedeće površine i sl.).
Iako je Cadenza kraća od Opirusa duže međuosovinsko rastojanje (+45 mm na konačnih 2.845 mm) i kompaktnije zadnje vešanje pružaju više prostora i komfora za sve putnike u vozilu.

Lakša, čvršća i štedljivija limuzina
Kijin novi tip pogona na prednje točkove (platforma ‘Type-N’) premijerno će se predstaviti upravo u Cadenzi i biće namenjen svim budućim modelima Kije. Lakša (i čvršća) karoserija, zajedno sa novim sistemom vešanja Cadenzi je omogućila smanjenje težine za čak 130 kg (u odnosu na Opirus) uprkos tome da ima novi model puno više dodatnih pomagala i opreme.
Sa ciljem postizanja što boljih prodajnih rezultata Cadenze će se proizvoditi sa tri benzinska motora, koji će se prilagođavati lokalnim prilikama. Snaga će se rastezati od 165 do 290 konjskih snaga (od 123 do 213 kW), a sve varijante motora imaće prednji pogon i sasvim novi 6-stepeni automatski menjač (naravno sa mogućnošću manuelnog menjanja brzina).

Proizvodnja Cadenzi (iz korejskog Hwasunga) kreće još ovaj mesec, najpre za domaće korejsko tržište, a u januaru i za ostala tržišta. Prodaja izvan Koreje (sa izuzetkom Severne Amerike i Evrope za koje još nemamo tačan datum) počinje u martu odnosno u junu 2010. godine (Kina).

Predstavljena sportska i dinamična Kia Cadenza was last modified: December 18th, 2009 by Goran Aničić
KIAKia Cadenza
0 comment
previous post
Prestižna nagrada za industrijski dizajn za Vengu
next post
Audi učestvuje u novom endurans takmičenju

Pročitajte još i ovo...

Kia plasirala rekordnih 166.266 vozila u Evropi...

Kia će u Indiji graditi fabriku

Prošle godine rekordna prodaja Kia Sorenta u...


Najnovije AUTO-MOTO vesti

  • Alfa Romeo Stelvio Serije 1

  • Novi Opel Crossland

  • Hamilton i Rozberg na najekstremnijoj trci sveta Extreme E

  • Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“

  • Pravo je vreme za zimske gume!

  • Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva četiri točka

  • Euroimpex zastupa Opel u regionu

Linkovi

  • Android revija
  • Personal magazin
  • Svakodnevnica blog
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
Footer Logo

@2017 - MOTORblog. All Right Reserved.


Back To Top