MOTOR blog
  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Najsvežije
Alfa Romeo Stelvio Serije 1
Novi Opel Crossland
Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“
Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva...
Euroimpex zastupa Opel u regionu
Renault CLIO slavi 30. rođendan
Nova Opel Mokka premijerno
Opel Ascona 1.8i prvi nemački automobil sa katalizatorom
PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i drugu...
Duga tradicija Opel električnih automobila

MOTOR blog

  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
KIA

Novi Kijin Kappa 1.0 benzinski turbo motor sa 110 KS

14. March 2011
Novi Kijin Kappa 1.0 benzinski turbo motor sa 110 KS

Novi Kijin Kappa 1.0 benzinski turbo motor sa 110 KS

Kia je na ženevskom salonu pored 3 premijere (Rio, Picanto i hibridna Optima) predstavila najnoviju varijantu benzinskog motora iz serije Kappa, koji se može pohvaliti vrhunskim performansama i niskom potrošnjom goriva.

Inovativni 998-kubični motor je Kijin prvi trocilnidraš sa turbopunjačem koji sa obzirom na svoju veličinu nudi impresivne performanse (110 KS), a istovremeno sa niskom potrošnjom goriva ostaje veran motorima sa malom zapreminom.

Najveći obrtni moment je 137 Nm u rasponu od 1.500 do 4.500 okr./min i omogućava dobre vozne osobine, a dizajn turbine je optimizovan za glatko i dinamično delovanje.

Fokus na najmanjim, ali jako bitnim detaljima

Posebnu pažnju Kijini inžinjeri su usmerili na detalje, koji možda na “prvu loptu” ne izgledaju tako bitni, ali sa kojima su u odnosu na dosadašnji Kijin 1.0 Kappa motor postigli značajna poboljšanja motora – povećanje snage, smanjenje mase, zahtevnost sastavljanja i troškovi održavanja.

Sa tzv. Diamond-Like Carbon (DLC) premazima – te materijale većinom koriste u profesionalnom moto-sportu i kod trkačkih motocikala – smanjili su trenje i poboljšali efikasnost. Poboljšanja obuhvataju i ostale promene: napredne ‘beehive’ opruge ventila, optimizovan CVVT program, klipni prstenovi sa niskim koeficijentom trenja i kolenasto vratilo sa središnjim položajem, koji smanjuje vodoravne sile, koje deluju na glavu klipa i utiču na gubitak snage. Zahvaljujući navedenim promenama inžinjeri su postigli 8,8% nižu potrošnju goriva, a uz istovremeno povećanje snage motora.

Masu su inženjeri smanjili zahvaljujući sledećim poboljšanjima: upotreba aluminijskog bloka sa  livenim čeličnim cilindrima (15kg), spajanje glave cilindra i vazdušnog filtera (500 g), kućište turbine je spojeno sa izduvnim  kolektorom (500 g), nosač motora je ugrađen u poklopac pogonskog lanca (1 kg).

Niži troškovi održavanja i dugotrajno djelovanje

Kao i svi ostali Kijini Kappa motori i novi 1,0-litarski turbo benzinski motor ima pogonski lanac, što utiče na jeftinije održavanje i dugotrajno delovanje. Serijska proizvodnja motora planirana je u junu iduće godine, a za sada nema naznaka u koji model će ga ugrađivati.

Novi Kijin Kappa 1.0 benzinski turbo motor sa 110 KS was last modified: March 14th, 2011 by Goran Aničić
KappaKappa 1.0KIAKia Kappaturbo motor
0 comment
previous post
Najbolji prodajni rezultat Audija u istoriji
next post
Peugeot osvojio trofej Qualiweb 2010 za kvalitet online odnosa sa kupcima

Pročitajte još i ovo...

Kia plasirala rekordnih 166.266 vozila u Evropi...

Kia će u Indiji graditi fabriku

Prošle godine rekordna prodaja Kia Sorenta u...


Najnovije AUTO-MOTO vesti

  • Alfa Romeo Stelvio Serije 1

  • Novi Opel Crossland

  • Hamilton i Rozberg na najekstremnijoj trci sveta Extreme E

  • Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“

  • Pravo je vreme za zimske gume!

  • Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva četiri točka

  • Euroimpex zastupa Opel u regionu

Linkovi

  • Android revija
  • Personal magazin
  • Svakodnevnica blog
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
Footer Logo

@2017 - MOTORblog. All Right Reserved.


Back To Top