Verovatno najveći promoter “kadilaka” u istoriji bio je Elvis Prisli, koji je prvi ružičasto-beli primerak kupio 1955. Samo šest meseci kasnije kupio je i luksuznu limuzinu “flitvud 75”, da bi do smrti postao vlasnik stotinak “kadilaka”. U vreme kad je Elvis još samo sanjao o kupovini “kadilaka”, u tadašnju Jugoslaviju stigla je kabriolet verzija modela “eldorado” tamnozelene boje, koju su Josipu Brozu Titu kupili kanadski iseljenici.
Taj 5,6 metara dug automobil iz 1953, koji pod poklopcem skriva 5,3-litarski motor sa 210 KS, posle temeljne obnove u Krapini, pre dve godine je vraćen na Brione, gde je Tito za života u njemu provozao Nehrua, Nasera, Indiru Gandi, Sofiju Loren, Elizabet Tejlor, Ričarda Bartona i mnoge druge slavne ličnosti. Danas se u njemu voze turisti, i to pola sata za 380 evra. Mnogi smatraju da je vrednost ovog automobila neprocenjiva.
– Takav primerak u Americi košta oko 100.000 dolara. Zbog činjenice da ga je koristio Broz cena može da skoči za 20 odsto, ali nije tačno da je neprocenjiv – kaže hrvatski sudski veštak za oldtajmere Marijo Zrna i dodaje da bi drugačija situacija bila da je reč o jednom od Titovih “mercedesa 600” koji su za njega pravljeni po narudžbini: tada bi cena dostigla nekoliko stotina hiljada evra.