MOTOR blog
  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Najsvežije
Alfa Romeo Stelvio Serije 1
Novi Opel Crossland
Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“
Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva...
Euroimpex zastupa Opel u regionu
Renault CLIO slavi 30. rođendan
Nova Opel Mokka premijerno
Opel Ascona 1.8i prvi nemački automobil sa katalizatorom
PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i drugu...
Duga tradicija Opel električnih automobila

MOTOR blog

  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Audi

Novi Audi A6 Avant

22. May 2011

Audi još jednom pokazuje put sa novim modelom A6 Avant, pravim trendseterom u višoj srednjoj klasi vozila. Sa laganom karoserijom i mnogo dodatnih inovativnih rešenja, sedma generacija modela A6 Avant piše novo poglavlje uspeha u istoriji serijskih modela.

Sa 4,93 metara dužine Audi A6 Avant već na prvu izgleda hitro i okretno. Njegove proporcije su sportske, a niska linija krova se nastavlja u izdužene D-stubove. Audi u dodatnoj opremi nudi vizuelno i tehnološki fascinantna LED prednja i zadnja svetla.

Novi Audi postavlja standarde svojom malom težinom. Sa aluminijskim sastavnim delovima od kojih se sastoji otprilike 20 posto karoserije, Audi je kao globalni pionir u laganim konstrukcijama ponovo podigao standard za jedan stepen. Bruto masa smanjena je za 70 kilograma u odnosu na prethodni model. Tako na primer A6 Avant 2,0 TDI ima ukupnu masu od samo 1.640 kilograma.

Zapremnina prtljažnog prostora iznosi 565 litara, što se može povećati na 1.680 litara preklapanjem naslona zadnjih sedišta. Audi kupcima nudi brojne elegantne dodatke u dodatnoj opremi. Na samom vrhu tog spiska nalazi se automatski poklopac prtljažnika. Kombinacijom poklopca prtljažnog prostora sa električnim upravljanjem i praktičnim ključem, pojedini pokreti u predelu zadnjeg odbojnika aktiviraju sistem i poklopac se automatski otvara.

Audi nudi šest motora sa sistemom direktnog ubrizgavanja za novi A6 Avant: dva benzinska i četiri TDI motora. Njihova snaga je u rasponu između 130 kW (177 ks) i 230 kW (313 ks). Velika snaga uspešno se kombinuje sa izuzetno niskom potrošnjom goriva. Prosečna potrošnja motora 2,0 TDI iznosi malih 5,0 litara goriva na 100 km. Svi motori koriste tehnologije sa Audi modularne platforme za osiguranje efikasnosti, a koje su pomogle pri smanjenju potrošnje goriva za čak 18 posto.

U zavisnosti od modela motora, novi A6 Avant proizvodi se sa menjačem sa šest brzina, sportskim menjačem sa sedam brzina S tronic, bezstepenskim multitronic menjačem ili praktičnim automatskim menjačem sa osam brzina Tiptronic. Osim modela sa pogonom na prednje točkove, dostupan je i model s novom najnaprednijom verziijom quattro stalnog pogona na sva četiri točka. Sportski diferencijal, koji se može naručiti u dodatnoj opremi, raspoređuje snagu između zadnjih točkova.

Šasija je takođe vrlo sofisticirana i predstavlja kombinaciju sportske dinamičnosti i izuzetne udobnosti. Dinamičan Audi sistem za izbor načina vožnje dolazi u osnovnoj opremi, a novi elektro mehanički servo upravljač vrlo je efikasan. Na verzijama  sa pogonom na prednje točkove, ESP elektronskim sistem za nadzor stabilnosti vozila sa elektronskim diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem osigurava još preciznije upravljanje automobilom. Dodatna oprema uključuje prilagodljivo vazdušno vešanje i dinamičan sistem upravljanja, koji će biti dostupan malo kasnije.

Unutrašnjost novog modela A6 Avant elegantna je i čistog dizajna, besprekorog  kvaliteta izrade sa puno lepih detalja i visokog nivoa ergonomije. Među tehnološki najnaprednijim opcijama koje se mogu naručiti u dodatnoj opremi nalaze se head-up display, prilagodljiva svetla promenljive visine svetlosnog snopa, prednja sedišta sa funkcijom ventilacije i masaže te brojni infotainment sklopovi. Na samom vrhu infotainment opreme nalaze se sistem za navigaciju sa hard diskom MMI plus i sistem ozvučenja Bang & Olufsen Advanced Sound System.

Audi connect, najnapredniji sistem za povezivanje na internet, takođe je pronašao svoje mesto u novom modelu Audi A6 Avant pri samom vrhu paketa opreme. U saradnji sa kompanijom Google, ovaj sistem omogućuje posebne mrežne usluge u automobilu, uključujući pretraživanje interesnih tačaka (POI) s glasovnim upravljanjem. Wi-Fi hotspot putnicima omogućuje slobodno surfovanje i slanje i prijem e-pošte u vožnji. Audi internet emitovanje informacija o stanju u saobraćaju u stvarnom vremenu informiše vozača o gustoći saobraćaja na odabranom putu.

Novi A6 Avant može biti opremljen svim sistemima za pomoć i sigurnost marke, a kako bi vožnja u njemu bila još bolji doživljaj. Neki sistemi blisko sarađuju sa sistemom za navigaciju MMI plus, dodatno poboljšavajući njegove mogućnosti. Nova funkcija u Audi proizvodnom programu, sistem pomoći pri parkiranju sa ekranom 360° biće dostupna malo kasnije. Četiri male kamere snimaju neposredno okruženje vozila.

Brzi softver kombinuje ove slike i prikazuje ih na različite načine, u različitim prikazima, na velikom ekranu u automobilu.

Audi A6 Avant u prodajne salone svih većih evropskih tržišta dolazi do kraja leta.

Novi Audi A6 Avant was last modified: May 22nd, 2011 by Goran Aničić
AudiAudi A6Audi A6 AvantAudi connectAvantBang & Olufsenhead-up displayinfotainmentMMI plusmultitronicTiptronicWi-Fi hotspot
0 comment
previous post
Završeno 42. Gradsko takmičenje osnovaca “Šta znaš o saobraćaju”
next post
Engine of the Year Award za VW motor 1.4 TSI

Pročitajte još i ovo...

Audi i FS Crne Gore zajedno na...

Planovi za proizvodnju novih Audi Q modela

Novi Audi Q5 sa 5 zvezdica na...


Najnovije AUTO-MOTO vesti

  • Pesak za mačke sprečava probleme s klima-uređajem

  • Alfa Romeo Stelvio Serije 1

  • Novi Opel Crossland

  • Hamilton i Rozberg na najekstremnijoj trci sveta Extreme E

  • Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“

  • Pravo je vreme za zimske gume!

  • Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva četiri točka

Linkovi

  • Android revija
  • Personal magazin
  • Svakodnevnica blog
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
Footer Logo

@2017 - MOTORblog. All Right Reserved.


Back To Top