Više snage i povećana efikasnost – glavne su osobine unapređene game motora za Q7 model. Svi modeli se sada nude serijski sa sistemima za rekuperaciju kočione energije.
Benzinski 3.0 V6 TFSI agregat se isporučuje u dve varijante. Bazna verzija razvija 272KS i 400Nm u opsegu od 2250 do 4750 obrtaja. Audi Q7 sa ovim motorom ubrzava za 7,9 sekundi do 100 km/h, a postiže maksimalnih 222 km/h, odnosno 225 km/h za modele sa adaptivnim vazdušnim vešanjem.
Snažnija varijanta V6 TFSI motora razvija 333KS i 440Nm u opsegu od 2900 do 5300 obrtaja. Snažniji TFSI motor ubrzava Q7 do 100 km/h za 6,9 sekundi uz maksimalnih 243 km/h, odnosno 245 km/h. Oba motora su vrlo ekonomični pa oba modela prosečno troše 10,7l na 100km.
Novi 3,0 litarski V6 TDI je potpuno novi motor, koji jedino zajedničko sa prethodnim motorom ima – veliku snagu. Novi motor razvija 240KS i 550Nm u opsegu od 1750 do 2500 obrtaja. Q7 pogonjen ovim motorom ubrzava do 100 km/h za 7,9 sekundi i postiže maksimalnih 215, odnosno 218 km/h. Prosečna potrošnja je deklarisana na 7,4l na 100km, što je ekvivalent 195g/km CO2 emisija.
Dodatno, kupcima će biti ponuđena i „čistu” verzija V6 TDI agregata, koja zadovoljava EURO 6 standarde zahvaljujući DeNox katalizatoru. Ovaj model motora takođe razvija 240KS i 550Nm, ali su performanse vozila nešto slabije zbog srugačijeg menjačkog odnosa – ubrzanje do 100 km/h za 8,1 sekundu, dok je prosečna potrošnja 8,4 litara na 100km.
V8 TDI je takođe unapređen pa je 4,2 litarski dizelaš sada deklarian na 9,2l na 100km (prethodna verzija 9,9l), što je postignuto korišćenjem novog komon rejl sistema za ubrizgavanje goriva. Snažni V8 TDI (340KS/800Nm) omogućava da Q7 ubrza do 100kmč za 6,4 sekunde i postigne maksimalnih 242kmč.
Svi novi modeli će koristiti novi automatski menjač sa osam stepena prenosa. Novi menjač smanjuje potrošnju za oko 5%. Baziran je na šestostepenom menjačem, ali sa dva stepena prenosa više na raspolaganju kao i ubrzanim promenama stepena prenosa. Menjač snagu na podlogu prenosi putem quattro pogona u odnosu 40:60, a u zavisnosti od situacije na prednju osovinu može ići do 65% snage, odnosno do 85% na zadnju osovinu.
U zavisnosti od odabranog motora, 18″ felne mogu imati gume dimenzija 225/60 ili 255/55. Kupci mogu opciono odabrati točkove sve do 21″. Standardni kočioni sistem koristi velike ventilirajuće diskove, a opciono je moguće poručiti karbon keramički kočioni sistem.