Atraktivan dizajn, sportski karaker i inovativne tehnologije: Audi cilja popuno novi segment tržišta sa A7 Sportback modelom. Veliko vozilo sa petora vrata sa dinamično akcentovanim zadnjim delom spaja najbolje iz tri različita sveta: sportsku eleganciju kupea, komfor limuzine i praktičnost karavana.
A7 Sportback je čista vrhunska tehnologija. Šasija je vrlo lagana zahvaljujući intezivnom korišćenju aluminijuma, a elegantni enterijer prikazuje vrhunski kvalitet i besprekornu završnu obradu.
U serijskoj opremi se nalaze bi-xenon svetla u kombinaciji sa LED dnevnim svetlima i zadnjiom svetlosnom grupom. Opciono je moguće poručti kompletnu prednju svetlosnu grupu izrađenu u LED tehnologiji.
Poput top modela, A8, unutrašnjost A7 Sportback modela kombinuje vrhunsku tehnologiju sa logičnim i ergonomičnim sistemom za upravljanje sistemima u vozilu. Novi MMI sistem ima još manje tastera za upravljanje, a novitet je mogućnost projektovanja bitnih informacija na vetrobran (HUD). Navigacionim i drugim sistemima se, takođe, može upravljati pomoću ekrana osetljivog na dodir.
Korišćenjem GSM 3G mreže moguće je lako integrisanje sa Google servisima, a tu su i Bluetooth /WiFi mogućnost za povezivanje centralnog sistema automobila sa drugim uređajima u dometu. Serijski BOSE audio sistem se može zameniti opcionim Bang&Olufsen audio sistemom snage 1300W.
U kombinaciji sa navigacionim sistemom radi i adaptivni tempomat koji sada može da reaguje na brojne spošaljnje promene. Na sličan način rade i sigurnosni sistemi koji koriste i radarske sisteme kako bi predupredili potencijalno opasne situacije.
Za pogon su zadužena četiri V6 agregata, koji kombinuju rafinirani rad i visoku efikasnost. Na raspolaganju su dva dizela i dva benzinska agregata. Oba dizel motora su zapremine 3,0 litara. Jedan je optimizovan za nisku potrošnju i proizvodi 204KS; dok je drugi primetno snažniji – 245KS. Prosečna potrošnja modela sa slabijim dizel motorom je samo 5,3l na 100km. Slabiji benzinac je 2.8 FSI koji proizvodi 204KS/280Nm, a koji prosečno troši 8,0l na 100km. Snažnija varijanta je 3.0 TFSI koji proizvodi 300KS/440Nm i prosečno troši 8,2l na 100km. Svi modeli se serijski isporučuju sa sistemom za prikupljanje energije, sistemom za upravljanje toplotom i start&stop sistemom.
U kombinaciji sa ovim motorima su isključivo automatski menjači – multitronic sa osam stepeni prenosa (za modele sa pogonom na prednjoj osovini) i S tronic sa sedam stepeni prenosa (za modele sa quattro pogonom).
Sportska šasija u kombinaciji sa novim rešenjima kao što je elektromehanički servo na upravljaču. U serijskoj opremi se nalaze 18“ felne, ali je moguće poručiti felne prečnik 19 i 20“.