Kombinacija emocija i elegancije kupea, komfor sedana i praktičnost karavana.
Osnovne karakteristike Sportback verzije su niska linija krova, unikatan C stub i kraj vozila sa petim vratima u stilu hečbeka. Po otvaranju vrata pažnju će zaokupiti vrata bez okvira. Elegantan i snažan spoljni izgled dodatno naglašava S-Line sportski paket, koji nudi nešto tvrđe podešavanje ogibljenja, niže težište vozila, točkove većih dimenzija sa atraktivnim naplatcima, dramatičnije stilizovane branike, te dodatne usisnike za vazduh.
Ističe se par bitnih detalja u poređenju A4 i A5 Sportback: Sportback je 36mm niži, ali nudi skoro identičan prostor za glave i noge putnika kao i A4 limuzina. Zapremina prtljažnika Sportbacka iznosi 480 litara, skoro kao i Avant verzija A4, a može se proširiti na 980 litara obaranjem sedita.
Ispod haube se nalaze motori iz postojeće ponude. Benzinsku ponudu sačinjavaju 2.0 TSI sa 180 KS i 211 KS, dok je najsnažniji 3.0 FSI V6 sa 265 KS. U dizel gamu motora spadaju 2.0 TDI sa 170 KS, 2.7 TDI sa 190 KS i 3.0 V6 TDI sa 240 KS.
Svi modeli će u standardnoj varijanti posedovati tehnologiju regenerativnog kočenja kojom se uz pomoć alternatora konvertuje kinetička u električnu energiju, a zatim i privremeno skladišti u baterije do faze ubrzanja.
Verzije sa benzinskim motorima i top dizel verzija biće opremljeni stalnim quattro pogonom, dok će dva najsnažnija motora (3.0 FSI i 3.0 TDI) biti opremeljeni sportskim diferencijalom. Sportski diferencijal je zadužen za distribuciju obrtnog momenta između dva zadnja točka.
Sportback verzije sa 2.0 i 2.7 TDI motorima posedovaće novi, unapređeni ESP program stabilnosti sa elektronski kontrolisanim prednjim diferencijalom. Od bitnih novina izdvajamo i da će sve 2.0 benzinske verzije posedovati Start&stop sistem.
Gama A5 Sportback modela biti obogaćena sa tri nova motora do sredine naredne godine, a jedan od njih će sigurno biti 3.0 V6 TFSI asistiran kompresorom, koji u modelu A6 razvija 290 KS, a u modelu S4 sedan i Avant čak 333 KS.