Na uzbudljivoj trci voženoj na stazi Dijon, Scheider je osvojio tri boda i sada ima sedam bodova prednosti pred poslednju trku šampionata.
Timo Scheider je na pretposlednjoj trci ovogodišnje DTM sezone osvojio šesto mesto i tri boda, pa će aktuelni DTM šampion na poslednjoj trci ovogodišnje sezone imati sedam bodova prednosti u odnosu na drugoplasiranog u generalnom plasmanu – Gary Paffet-a (Mercedes).
Ova prednost je za celih pet bodova veća nego što ju je Scheider imao prošle godine pred poslednju trku, što ga nije sprečilo da pobedi na trci i osvoji šampionsku titulu. Ove godine prednost je dosta veća pa će završavanje trke na bilo kojoj od prvih pet pozicija značiti sigurno osvajanje titule bez obzira na plasman konkurenta.
Trku u Francuskoj je posmatralo 26000 gledalaca (tokom celog vikenda) i oni su imali veliko zadovoljstvo da posmatraju vrlo uzbudljivu borbu gde su pneumatici odigrali ključnu ulogu u poslednjem krugu trke, kada je većina vozača morala dramatično da uspori kako bi sačuvali pneumatike i prošli kroz cilj. Rezultat ovakvih uslova je čak dvanaest prvoplasiranih takmičara u samo šest sekundi na kraju trke.
Mattias Ekstrom (Audi) je držao vodeće mesto tokom duže dela trke, ali zbog pucanja pneumatika na sedam krugova do kraja Ekstrom je izgubio šansu da se bori za treću DTM šampionsku titulu. Švedski vozač nije bio jedini koji je imao problema sa pucanjem pneumatika. Iste probleme su imali i Timo Scheider, Martin Tomzcyk, Oliver Jarvis i Tom Kristensen. Najbolje je prošao Scheider kome je pneumatik pukao neposredno pre ulaza u bokseve, tako da je izgubio samo malo vremena.
Martin Tomczyk je uspešno čuvao svoje pneumatike tokom završne faze trke i uspeo je da trku završi na sedmom mestu sa dva osvojena boda. Najbolje plasirani vozač u prošlogodišnjoj evoluciji Audi A4 DTM automobila je bio Markus Winkelhock, koji je kroz cilj prošao kao deseti.